ایست ؛ چراغ قرمز است

این وبلاگ به منظور آموزش فرهنگ ترافیک در جهت پیشگیری از مشکلات ناشی از عدم آگاهی قوانین و مقررات مردمی و همگانی تهیه و تنظیم گردیده است .

ایست ؛ چراغ قرمز است

این وبلاگ به منظور آموزش فرهنگ ترافیک در جهت پیشگیری از مشکلات ناشی از عدم آگاهی قوانین و مقررات مردمی و همگانی تهیه و تنظیم گردیده است .

برگزاری جلسه بررسی طرح پیشنهادی، اجرای محدوده طرح ترافیک

این جلسه که با حضور عباسی معاون خدمات شهری شهرداری اراک،‌ حسینی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی،‌ مهاجرانی معاون سازمان محیط زیست استان و سروان شاه حسینی نماینده راهور استان در محل دفتر سرپرست سازمان تاکسیرانی برگزار گردید.
  برگزاری جلسه بررسی طرح پیشنهادی، اجرای محدوده طرح ترافیک


این جلسه که با حضور عباسی معاون خدمات شهری شهرداری اراک،‌ حسینی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی،‌ مهاجرانی معاون سازمان محیط زیست استان و سروان شاه حسینی نماینده راهور استان در محل دفتر سرپرست سازمان تاکسیرانی برگزار گردید،‌ رضا علینقی ‌پور ضمن خوش آمدگویی به مسئولین حاضر در این جلسه، اظهار داشت: متأسفانه یکی از دغدغه‌ های رانندگان تاکسی و اتوبوس شاغل در بخش حمل و نقل شهر اراک مشکل ترافیک می ‌باشد و این معضل از اهمیت بسیاری برخوردار است که باعث دو چندان شدن آلودگی هوا، افزایش زمان سفر‌های درون شهری و نیز مصرف سوخت می‌ گردد.
علینقی ‌پور در ادامه به تشریح طرح پیشنهادی پراخت و بیان داشت: با اجرای طرح ترافیک از ساعت 11 تا 14 و 17 تا 20 یا 18 تا 21 در کلیه مسیر‌های پیشنهادی منتهی به مرکز شهر می ‌توان مشکل ترافیک درون ‌شهری را مرتفع نمود.
وی به دیگر مزایای اجرای طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح می تواند تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوای شهر اراک و کمتر شدن فعالیت مسافربرهای شخصی در امر حمل و نقل درون شهری داشته باشد.
در ادامه جلسه شاه‌ حسینی نماینده راهور استان مرکزی ضمن اعلام موافقت با اجرای طرح محدوده ترافیک، اظهار داشت: ساعات مطرح شده، ساعات اوج ترافیک مرکز شهر می ‌باشد و اگر این طرح اجرایی گردد مأمورین راهور استان هم با مشکلات کمتری در خصوص برطرف نمودن مشکل ترافیک مواجه خواهند شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک نیز در ادامه جلسه موافقت سازمان با اجرای طرح مذکور را اعلام نمود و بیان داشت: طرح پیشنهادی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد و با گسترده ‌تر نمودن این طرح در بعضی از مناطق سطح شهر اراک می ‌توان موجب کاهش چشمگیر ترافیک شد.
در ادامه جلسه معاون سازمان محیط زیست استان مرکزی ضمن اعلام موافقت با اجرای طرح مذکور گفت: سازمان محیط زیست محدوده وسیع‌ تری را در خصوص اجرای طرح ترافیک پیشنهاد می‌ کند که این طرح در حال حاضر آماده می ‌باشد و می ‌بایست با تشکیل جلسات بعدی، هر دو طرح پیشنهادی از سوی سازمان تاکسیرانی و سازمان محیط زیست را بررسی نمود.
در پایان جلسه عباسی معاون خدمات شهری شهرداری اراک ضمن تشکر از سرپرست سازمان تاکسیرانی بابت برگزاری این جلسه و پیشنهاد طرح ترافیک اعلام نمود: اجرای طرح محدوده ترافیک باید با استفاده از کارشناسان خبره، آنالیز و مورد بررسی قرار گیرد و با تداوم برگزاری این جلسات بتوان نتیجه بهتر و مطلوب ‌تری جهت کاهش ترافیک در سطح شهر اراک بدست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.