ایست ؛ چراغ قرمز است

این وبلاگ به منظور آموزش فرهنگ ترافیک در جهت پیشگیری از مشکلات ناشی از عدم آگاهی قوانین و مقررات مردمی و همگانی تهیه و تنظیم گردیده است .

ایست ؛ چراغ قرمز است

این وبلاگ به منظور آموزش فرهنگ ترافیک در جهت پیشگیری از مشکلات ناشی از عدم آگاهی قوانین و مقررات مردمی و همگانی تهیه و تنظیم گردیده است .

اقدامات گسترده در حوزه ارتقاء فرهنگ ترافیک

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک:

اقدامات گسترده در حوزه ارتقاء فرهنگ ترافیک مهم ترین موضوع در دستور کار سازمان است
محمد عسگری مدیر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک به عنوان مهم ترین موضوع در دستور کار سازمان، اظهار داشت: این سازمان در رابطه با اجرای طرح جامع شهری و حمل و نقل و همچنین بهبود ترافیک شهری و حمل و نقل آسان شهروندان مرکز شهر، اقدام به راه اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان های پر تردد از جمله قائم مقام،22 بهمن، مخابرات، دکتر حسابی و میدان سرداران نموده است.

 

وی افزود :سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک همچنین در جهت آموزش فرهنگ ترافیک، روزانه تعداد کثیری از دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک را به صورت تئوری و عملی با مسایل ترافیکی آشنا می کند.
عسگری همچنین در خصوص اصلاح سرعت گیرهای سطح معابر، گفت: سازمان ترافیک بلافاصله پس از پایان فصل بارندگی اقدام به اصلاح تمامی سرعت گیرهای معابر شهر نموده و در این راستا رنگ آمیزی سرعت کاه های آسفالتی نیز در دستور کار داشته که این مهم هم اکنون در حال اجرا می باشد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک در پایان با اشاره به بازسازی معابر سطح شهر، خاطرنشان ساخت: سازمان مذکور در این رابطه نیز اقدام به اصلاح و بازسازی پل های گذرگاه عابر پیاده در سطح شهر نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.